Průvodce prodejem nemovitosti
- Oceníme vaši nemovitost
- Připravíme nemovitost na prodej
- Komunikujeme se zájemci, spravujeme prohlídky
- Staráme se o právní servis a veškeré smlouvy
Cenový odhad nemovitosti
Dobrý odhad tržní ceny nemovitosti vzniká ze tří vstupů:
- Posouzení nemovitosti a jejích specifik zkušeným makléřem po osobní prohlídce.
- Cena skutečně realizovaných prodejů obdobných nemovitostí v nedávné době a v dané lokalitě.
- Cena obdobných nemovitostí, které se aktuálně v této lokalitě nabízí.
Kvalitní tržní odhad nemovitosti se nedá ošidit a vzniká z těchto tří vstupů. Díky možnosti čerpat data o prodaných nemovitostech z celé ČR v Katastru nemovitostí a díky týmu makléřů s dlouholetými zkušenostmi dokážeme ve 100klíčích určit tržní cenu s maximální precizností.
Příprava nemovitosti na prodej
U 100klíčů máme cit a zkušenost, na základě kterých vám dokážeme doporučit, jak nemovitost co nejlépe připravit na prodej. Díky tomu zaujmete nemovitost více zájemců a navýší se její prodejní cena. Někdy zajistíme vyklizení, jindy i vymalování. Při prodeji prázdné nemovitosti je navíc častým pomocníkem tzv. Homestaging. Spočívá v tom, že se interiér vybaví dekoracemi a jednoduchým nábytkem, aby prostor na fotografiích a při prohlídkách vypadal jako útulný domov. Prodávané nemovitosti u 100klíčů vždy fotí a natáčí profesionální realitní fotografové a kameramani. Protože na každém detailu záleží.
Pro prezentaci nemovitostí používáme deset inzertních portálů:
Komunikace a správa prohlídek
Někteří klienti se o proces prodeje podrobně zajímají a chtějí být informováni o každém detailu. Jiní nechtějí být podrobnostmi zatěžováni a čekají, až přivedeme toho správného kupujícího. V každém případě budeme respektovat vaše přání. Vždy budete mít přehled o tom, co se děje a v jaké fázi se proces prodeje nemovitosti zrovna nachází. Proto s vámi budeme neustále v kontaktu.
Právní servis na vypracování smluv
Vše potřebné k prodeji můžete vypustit z hlavy. Postaráme se o nezbytné dokumenty, právní záležitosti a vyřizování na katastru.
Při prodeji nemovitosti zpravidla zajišťujeme tyto úkony:
- posouzení tržní ceny nemovitosti
- posouzení předložených podkladů, kontrola, prověření právních vad
- prohlídka nemovitosti, zajištění fotodokumentace, zpracování půdorysu
- zpracování nabídky pro inzerci, příprava marketingové strategie, online propagace
- zajištění inzertní plachty a její umístění na nemovitost
- zajištění Průkazu energetické náročnosti budovy (zákonná povinnost prodávajícího)
- prohlídky nemovitosti se zájemci vč. vyhotovení "Protokolu o prohlídce" za účelem evidence poptávek
- pravidelné informování o průběhu prodeje
- zajištění uzavření rezervační smlouvy, zajištění aktuálního výpisu z katastru nemovitostí před uzavřením kupní smlouvy
- vyhotovení návrhu kupní smlouvy a souvisejících dokumentů a vyjednávání o její konečné podobě s kupujícím
- asistence při uzavírání kupní smlouvy a úhrada nákladů na ověření podpisů na listinách
- zajištění úschovy finančních prostředků, úschova listin
- podání návrhu na vklad vlastnického práva do katastru nemovitostí, úhrada správního poplatku, zajištění aktuálního výpisu z katastru
- vyhotovení předávacího protokolu a asistence při předání nemovitosti kupujícímu
- zajištění nebo asistence při převodu energií a služeb souvisejících s užíváním nemovitosti